September 18, 2011

ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ေသာေကာင္မေလး။ အပိုင္း ( 4 )


အခန္း ( 6 )

ဒီေန႔ တီး၀ိုင္း၌ သီခ်င္းတုိက္ အစီစဥ္ရွိသည္မို႔ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္မွ ၿပင္ဆင္ကာ ထြက္လာခဲ႔သည္။ ေအာင္မင္း နဲ႔ တရုတ္ႀကီးကို ၀ိုင္းမွာပဲဆံုမည္ဟု ႀကိဳေၿပာထားသၿဖင္႔ ကၽြန္ေတာ္ တီး၀ိုင္းသုိ႔သာ ဦးတည္လာခဲ႔ေတာ႔သည္။ ထိုသို႔ထြက္လာေလရာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႔ရဲ႔ ထံုးစံမ်ားၿဖစ္ေသာ ဘတ္စ္ ကားေတြရဲ႔ မွတ္တိုင္မွာ လူေစာင္႔တင္ၿခင္းနဲ႔ ကားလမ္းပိတ္ၿခင္းတုိ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ရင္ဆိုင္ ႀကံဳေတြ႔ရပါေတာ႔တယ္။ တီး၀ိုင္းေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္ေတာ႔ 45 မိနစ္ခန္႔ ေနာက္က်ေနခဲ႔ေလၿပီ။ သီခ်င္းတိုက္ရာဆီသို႔ လွမ္းၾကည္႔ လိုက္ေတာ႔ ေအာင္မင္းက ၀င္တီးေပးေနသည္ကို ေတြ႔ရသည္။ အဆို သမားမ်ားကို ဟိုဟို ဒီဒီ လွမ္းၾကည္႔မိေတာ႔ ေကာင္မေလးႏွစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ္႔ကို ၿပံဳးၿပံဳးႀကီး အတင္းတုပ္ေနသည္ကို သတိထားမိလိုက္သည္။ အတင္းတုပ္ေနေသာ မိေခ်ာနွစ္ေယာက္မွာ ဟိုေန႔က မိန္းခေလးရဲ႔ အေပါင္းေဖာ္မ်ားၿဖစ္ဟန္ရွိသည္။ ဟိုေန႔က ေကာင္မေလးေတာ႔ မပါ၀င္ေခ်။ ဒီေတာ႔မွ စိတ္ထဲမွာ မရိုးမရြၿဖစ္လာကာ ဘာေၾကာင္႔မွန္းမသိ ဟိုေန႔က ေကာင္မေလးကို ေတြ႔ခ်င္လာမိသည္။ ကၽြန္ေတာ္ဒီေန႔ ၀ိုင္းသုိ႔ ေနာက္က်ေနရ်္  လြဲသြားၿပီလားဆိုေသာ စိုးရိမ္ စိတ္ကလည္း ၀င္လာမိေသးသည္။ ခဏေနေတာ႔ ေအာင္မင္းက သီးခ်င္းတိုက္ရာအခန္းဆီမွ ထြက္လာၿပီး

          ေဟ႔.. ေရာက္ေနတာၾကာၿပီလား

လို႔လွမ္းေမးလိုက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္က

         မၾကာေသးပါဘူး။ ခုနေလးကမွာပါ။

စကားဆံုးေတာ႔ ေအာင္မင္းက

         မင္းအထဲမ၀င္ပဲ ဘာလုပ္ေနတာလဲ။ ဧကန္န ဟိုေကာင္မေလးကို ေစာင္႔ေနတာလား။

ဟု ေဖာက္ပါေတာ႔တယ္။  ဒီေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္က

          ဘယ္ကလာ ေစာင္႔ရမွာတုန္းဟ၊ အထဲမွာ နားညည္းလို႔ အၿပင္မွာ ေနေနတာ။

ဟုဆိုေတာ႔ ေအာင္မင္းက

         ေအးပါကြာ။ မဟုတ္ရင္လည္းၿပီးတာပါပဲ ။ မင္းသြားတီးအံုးေလကြာ။

ဟု ကၽြန္ေတာ္ကို စပ္ၿဖဲၿဖဲ မ်က္ႏွာနဲ႔ေၿပာေလသည္။ ကၽြန္ေတာ္က

          ေအး - သြားတီးလိုက္အံုးမယ္။ ဒါနဲ႔ မလာဘူးလား။

ဟု ဆိုလိုက္ေတာ႔ ေအာင္မင္းက

           ေအး - အဲ ေကာင္မေလး မလာေသးဘူး။

လုိ႔ေၿဖေလေရာ။ အမွန္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ စကားေၿပာ ေလာသြားၿခင္းသာ ၿဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကပင္

           အာ....မင္းကလည္း။ ငါက တရုတ္ႀကီးကိုေမးတာဟ၊ မေတြ႔လို႔

ဆိုေတာ႔ ေအာင္မင္းက

           မသိပါဘူူး။ ငါက ေကာင္မေလးကို ေမးတယ္မွတ္လို႔။ ဟဲ ဟဲ ။ တရုတ္ႀကီးက အိမ္က အလုပ္ေတြနဲ႔ မအားလို႔တဲ႔ မလာေတာ႔ဘူး။

ကၽြန္ေတာ္က

            ေအး - ဒါဆိုလည္းၿပီးေရာ။

ဟု ေၿပာၿပီး သီခ်င္းတုိက္ရာ အခန္းဆီသုိ႔ ၀င္လာခဲ႔ပါသည္။ တကယ္ေတာ႔ ထိုေန႔က သီခ်င္းတုိက္ရာဆီသို႔ ေကာင္မေလးေရာက္မလာခဲ႔ပါ။
ကၽြန္ေတာ္႔ ၇င္ထဲမွာေတာ႔ ထို ေကာင္မေလးအား ေနာက္ထပ္ ေတြ႔ခ်င္ၿမင္ခ်င္စိတ္မ်ားနဲ႔ သူမ ဘာေၾကာင္႔မ်ား ေရာက္မလာသလဲဆိုတာ ေတြးေတာ စဥ္းစားရင္းႏွင္႔သာ သူမရဲ႔ ပံုရိပ္ေတြ လႊမ္းၿခံဳတဲ႔ အိမ္ၿပန္ခရီး ၿဖစ္ခဲ႔ရပါေတာ႔သည္။ ထိုေန႔ညက အိပ္ရာထက္၌ ကၽြန္ေတာ္ အိပ္မေပ်ာ္ႏိုင္ပဲ ရွိေနခဲ႔ပါသည္။ ညေနက ေသာက္ထားေသာ လက္ဖက္ရည္ေတြ အစြမ္းၿပေနတာလို႔ ထင္မိပါသည္။ အမွန္ေတာ႔ ထိုသို႔မဟုတ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ ဦးေႏွာက္နဲ႔ အေတြးထဲတြင္ မိန္းခေလးတစ္ေယာက္ က မသိမသာနဲ႔ ေနရာ၀င္ယူထားခဲ႔ၿခင္းပင္ ၿဖစ္ပါသည္။ ဘာေၾကာင္႔မွန္းမသိ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္လံုးမွိတ္လိုက္တိုင္း သူမရဲ႔ ပံုရိပ္ေတြသာ ၿမင္ေတြ႔ေနရပါသည္။ သူမ ရဲ႔ မ်က္၀န္းအစံုက ကၽြန္ေတာ႔္ ကို မွန္းဆရ ခက္ခဲေစၿပီး သူမရဲ႔ ၿပံဳးဟန္ေတြကလည္း ကၽြန္ေတာ္႔ကို ဆြဲေဆာင္လ်က္ ရွိပါသည္။ ဒီေန႔ သူမ ကိုမေတြ႔ရၿခင္းကလည္း ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႔ ေရာဂါကို ပိုဆိုးေစပါသည္။ ခ်စ္လွစြာေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားရဲ႔ ေၿပာစကားေတြကလည္း ကၽြန္ေတာ္ သူမကို ပိုၿပီး သတိရေစမိပါသည္။ ဒီလိုနဲ႔ အိပ္ရာထက္၌ ဟိုလွိမ္႔ဒီလွိမ္႔ၿဖင္႔ သူမ အေၾကာင္းစဥ္းစားေနရင္း ကၽြန္ေတာ္ ရုတ္တရက္ အိပ္ေပ်ာ္သြားပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္႔ ရဲ႔ အိပ္မက္ထဲမွာလည္း သူမ ေရာက္ေနခဲ႔ ၿပန္ပါတယ္။

                                                                                                               

( ဆက္လက္ေဖာ္ၿပပါမည္။ ) 
Rocker77


No comments:

Post a Comment